از ماموریت شوشویی تا دلتنگی ترنجی !

شوشو رفت ماموریت اول تهران ...بعد تبریز ....بعدشم ترکیه ...

دلم تنگ شده براش بدتر اینکه از دیشب تا حالا ازش خبری ندارم .....موقعی که میخواست بره گریه ام گرفته بود با اینکه یک هفته است اما من دلم تنگ میشه توی این یکی دو ماهه خیلی کم همدیگرو دیدیم خیلی خیلی کم با هم حرف زدیم و یا حتی بحث کردیم که خود این بحث کردن هامون هم نشونه علاقمونه نشونه دوست داشتنمونه ...کاش زود ازش ی خبری بگیرم و زودتر این یک هفته تموم بشه و شوشو بیاد خونه

دیروز رفتیم خونه بابای شوشویی حالش بهتره اما خیلی خیلی ضعیف شده هی ازم پرسید شوشویی کجاست میگن ی هواپیما سقوط کرده (زبونم لال)منو بگین وا رفتم به شوشو زنگ زدم گوشی را  دادم به باباش بیچاره خیلی نگران بود کلی قربون صدقه شوشویی رفت ...اشک ریخت و دلش آروم گرفت ...این خصلت خوبیه تو خانواده شوهرم فرقی نمیکنه بزرگ باشی یا کوچیک مرد باشی یا زن عروس یا داماد  ...قربون صدقه و ابراز علاقه اصلا سنی ومحدودیتی توی خانواده شوهری نداره و این خیلی خیلی حس خوبی داره .....

توی فرودگاه اصفهان از بس صبحش دویده بودم دنبال بلیط و گیرم نیومده بود و تازه خود شوشویی هم نبودش و دانشگاه بود و داشت با سرعت جت می اومد به پرواز برسه و حسابی گیج و خسته بودم با داداشی تصمیم گرفتیم بریم این صندلی ها ماساژ اما همین که نشستم شوشویی با داداشش و خواهرش از راه رسیدن و ماساژدرمانی من نصفه نیمه موند ...ولی همون چند دقیقه ماساژ هم حسابی خوب بود مخصوصا اون جا که ماهیچه پارو محکم میگره و کمرو ماساژ میده یا دست را ....پس از دوستانی که درد شدید در ناحیه دست کمر گردن و پا دارن توصیه میشه حتمن حتمن برن  و روی این صندلی ها بشینن و حظشو ببرن!

رها پویا

اين شوشويي ها همينند ترنج جان . تا هستند آدم رو اذيت ميكنند وقتي هم نيستند دلتنگ اذيتهاشون ميشيم. روزگاريه بابا ... [قهر] الان وقت داري به كاراي عقب افتاده ات برسي و از شوشو داري تا مدتي تو مرخصي باشي

لیلی

سلام,الهی قربونت برم ترنجی ایشالا این دوری زودی تموم بشه ما که دلمون سنگه,قربون دل عاشقت برم[لبخند]

مانا

ایشالا زودی همسرت میاد...دلتنگی نکن خانومی...

مژگان امینی

من بعضی وقت ها با همسرم به ماموریت می رفتم[نیشخند] امیدوارم زودتر ماموریتش تمام شود و دلتنگی ات رفع گردد. خیلی دلم می خواست راجع به این صندلی ها بدانم ممنون

sima

وااااي عزيزم من از تصور نبودن بهمن گلي دلتنگ مي شم چه خوب كه خانواده شوهرت اينطوري هستند مادر شوهر منم همينطوري تا حالا اين صندلي ها رو امتحان نكردم جدي خوب!

ریتا

وای همسری من انقده خوب ماسا میده! همه خستگی از تن آدم در میاد! بعضی وقتا انقدر خسته میشم که از خستگی خوابم نمیبره ولی همسری ماسازم میده خستگیم در میاد و خوابم میبره!